Americas next top model

Följde ni Top Model 15? Då måste ni nog sett vem som vann.. För er som missade det;
Americas next top model: Ann Ward
Who Won America's Next Top Model Ann Ward winner






Vad tyckte ni om vinnaren? Jag har missat massor av avsnitt men jag trodde aldrig att Ann skulle bli americas next top model. Men hon har ett udda utseende och jag tyckte om hennes långa hår väldigt mycket. Ann förtjänade faktiskt att vinna. Hon berättade att hon blev mobbad och retad när hon var yngre. Många klagade även på att hon var så lång (hon är över 1,80). Menmen, hon blev iallafall väldigt glad när hon fått reda på att hon vunnit Top model 15.
Min favoritbild på henne av de jag sett är den som är precis ovanför här.
Som sagt, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: bex.

jag tyckte hon hade ett ovanligt utseende men va mycket vacker.

2011-03-25 @ 19:56:54
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: bex.

tack så mycket !

2011-03-25 @ 21:44:10
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0