Hiss&Diss

-MAT!!!!!! Mat är livet, punkt sluuuuuuut.
-Fredagar. Huur underbara är inte fredagar? Själva känslan av att veta att man har en hel helg framför sig!
-Sommaren. Sol, bad, glass, värme...... måste jag säga mer?
-Sovmorgon. Sååååå skönt att bara kunna sova ut!
-Datorn. Ingen dator - Inget liv.
-The vampire diaries. Faantaastiisskk serie!
-Fruktsallad med vanlijsås. MMMMMM...... ibland glömmer man att frukt faktiskt är förbannat gott!!
-SKOLAN. Finner inga ord, just nu skulle jag göra allt för att få sommarlov. Menmen, bara 11 veckor kvar.......
-Kyla. Det är så jobbigt att frysa, och jag är riiktigt trött på vinterjackor, även om de kan vara mysiga då o då..
-När man är hungrig. Man blir trött, irriterad, förbannad och arg. Alla borde vara mätta heeelaa tiden, ellerhur!!?!
-Öppna kanalen eller vad den nu heter. Sååååå onödig kanal......
-När man försover sig. *Kl 7* Åhhh bara 5 minuter till.. *trycker på snoozeknappen*... Du vaknar, kl är 8, du får panik och är stressad. Detta händer mig väldigt ofta..


Tumblr_li124dfdjp1qd646ho1_500_large
MMmmmMMmmmMmmMMm...

Kommentarer
Postat av: VAland

Åh bilden! Dör!

2011-03-23 @ 19:17:01
URL: http://valadia.blogg.se/
Postat av: I mitt stora kök

Håller med ovanstående - vilken härlig bild!

2011-03-24 @ 08:38:26
URL: http://imittstorakok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0