Skönhetstips: THE BODY SHOP

Jag älskar verkligen The body shop märket. Deras produkter är jättebra och de känns nästan "lyxiga" på något sätt. De har massor av grejer, från smink till tvålar osv. Det enda negativa är att produkterna är ganska dyra. Men det är ändå värt pengarna faktiskt! Här kommer några produkter från The body shop:
Body butters:
De finns flera olika och kostar ca 170 kr. Förpackningen är rätt så stor. Jag har testat ett par och de återfuktar mycket bättre jämfört med andra body lotions. Jag får inte glömma doften, den är helt underbar. De doftar som de står på paketet, tex om de är coconut så luktar den kokos. OCH kroppen känns jäättee skön efteråt. KÖP!
Lip balm:
Det finns också flera olika läppbalsamer. Jag har den på bilden, och den känns väldigt "mjuk" på läpparna och gör att läpparna inte blir torra. Men jag vet inte hur det är med er, men jag kan inte gå en dag utan något på läpparna utan att de blir helt uttorkade, så alltså måste jag använda denna varje dag för att de inte ska bli torra. Men det beror väl från person till person. Dessa lip balms kostar från 60-90 kr.
Face:
Det finns jättemånga olika ansiktsprodukter, både ansiktstvål, återfuktningskrämer och mycket mer. Tre av dessa är på bilden, och dem har jag använt. Dem är väldigt väldigt bra!! Själva serien för just dessa 3 produkter heter Tea tree. Den första längst åt vänster, är själva ansiktsrengöringen. Den tar bort smink jättebra och luktar riktigt fräscht. Man får en kall känsla på ansiktet efteråt, men det blir man van vid. Den imitten är ansikts toner. Man känner sig jättefräsch efter den, och man vet liksom att den rengör verkligen. Den sista är en slags kräm som ska få bort röda partier, och den lägger man över natten. Tyvärr hjälpte den inte mig, men det är så olika från person till person så man borde alltid ge den en chans. Annars skitbra produkter, kööööööp!!


Sen finns det massor av andra grejer, schampoos, balsam, smink och mycket mer. Om ni vill kolla in produkterna så gå in på The body shops hemsida.
Som jag nämnde förut, älskar deras produkter, ni borde verkligen testa dem om ni inte redan gjort det! :)

/Omnia



Kommentarer
Postat av: tove

jag äslkar olivsaken i body butter den luktar så gott!!

2011-05-30 @ 18:41:16
URL: http://tovekareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0